Hola Fellas


Hello, let me know something about you :D

Tagboard

shoutbox here.
width is 230.

Big Claps


skins by : Simple | Grey
photo : weheartit

really miss you ABANG :(
Tuesday, December 13, 2011 | 0 comments

assalamualaikum guys, nampak tak gmbar kat atas nie? he is my big braderhh. rindu sangat dekat dia.. walaupon baru sebulan dia p belajar. kalau dekat tak pe lah jugak nie dekat uitm kelantan. memang jauh sangat. maklumlah tak pernah rasa jauh dengan abang.tak pernah rasa rindu yang teramat macam nie. sebab apa rindu? sebab saya banyak spent time dengan dia. siang malam. selalu dia bawak saya keluar pergi mana yang saya nak pergi. he is owesome. tapii sekarang dah tak de sape2 nak bawak saya pergi jalan2.tak de sapa nak layan saya bebual. rindu dengan gelak tawa dia. lawak dia.. banyak kawan2 dia tanya mana abang saya sekarang. 
walaupun ibu saya selalu nangis lepas telefon abang tanya khabar,saya tetap kuatkan semangat tak nak nangis depan ibu.. kesian my mom.. dalam adik beradik abang saya je sorang lelaki.. dia jenis lembut paham perasaan orang.. tak pee nanti dia balik nak peluk dia puas2..

abang, adik rindu sangat2 dekat abang.. kenapa abang mesti kene jauh? ibu asyik nangis bila pikirkan abang. adik sayang abang sangat2.. tak sabar nak tunggu abang balik.. boleh abang bawak adik jalan puas2.. 

love you abang.. muahhh..

Older Post | Newer Post